פילאטיס מכשירים ליאורה סגל

, רמת השרון

רמת השרון

צרו קשר עם פילאטיס מכשירים ליאורה סגל

על הסטודיו

סטודיו ליאורה סגל מצויד במכשירי הפילאטיס מהמתקדמים בעולם, של חברת BALANCED BODY. במרכז החזון שלי עומדת מחויבות להעניק לכם חוויית אימון מהנה, בריאה ומאתגרת, ברמה המקצועית הגבוה ביותר. בסטודיו ארבע עמדות פילאטיס משוכללות, שכל אחת מהן כוללת רפורמר וטאואר. העמדות המלאות מאפשרות לכל המתאמנים לבצע את התרגילים בו זמנית וכך כל מתאמן מקבל את מלוא תשומת הלב מהמדריכים לאורך כל השיעור. בקיצור, אין תירוצים: ריצפת הפרקט ישרה, המכשירים נוחים ומתקדמים. נשאר רק להתחיל לחטב את הגוף.

המטרה שלי – "מהרגע הראשון שנחשפתי לשיטת פילאטיס התפעלתי מעומק המחשבה שהיא דורשת מהמתאמנים ומההיכרות המדהימה שהיא מאפשרת עם הגוף. בסטודיו אני משתמשת בעקרונות הללו, כדי לקדם ולפתח את היכולת הגופנית של המתאמנים. לגרום להם לאהוב את הגוף שלהם, לעורר בהם את חדוות התנועה והכי חשוב, לעזור להם לפתח יציבה נכונה ומלאת עוצמה, גם פיזית וגם מנטלית

סוג הפעילויות הקשורות בפילאטיס

  • פילאטיס מכשירים
  • פילאטיס מזרן
  • שעורים בקבוצות ולפרטיים

צוות המדריכים

ליאורה סגל – מקימה ומנהלת הסטודיו. ליאורה, בוגרת תואר ראשון באומנות ותיאטרון באוניברסיטה העברית בירושלים ולימודי המשך עם התמחות בתנועה, מורה מוסמכת להוראת פילאטיס מזרן ומכשירים מטעם דרור רז. במהלך השנים התמקדה בעבודה עם קשת רחבה של אוכלוסיות כמו נשים בהריון, אנשים הסובלים מבעיות גב, ספורטאים ומשתקמים מפציעות. ליאורה קנתה לעצמה שם של מדריכת פילאטיס מבוקשת, שמצליחה להדביק באהבתה לשיטה ולעקרונותיה גם את המתאמנים שלה.

איגור מלישקביץ – מורה מוסמך להוראת פילאטיס מזרן ומכשירים מטעם דרור רז. בין היתר מתמחה בעבודה שיקומית עם אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות ופציעות ספורט.

סנה טל – מדריכת פילאטיס מכשירים ומזרון ומטפלת בשיאצו, הגיעה לפילאטיס לאחר שרקדה שנים רבות, מתוך רצון ושאיפה לבנות גוף בריא. אימון פילאטיס טוב, גורם לנו להרגיש חלקים שונים בגוף, מגלה לנו לעיתים שרירים שלא הכרנו ומלמד אותנו כיצד להשתמש בהם.

לירון ברק – מורה מוסמכת לפילאטיס מזרן ומכשירים בהכשרת תמר צחי, בעלת רקע עשיר בתחום המחול והתנועה- תאטרון, בוגרת תואר ראשון B.A. בפסיכולוגיה במכללה האקדמית תא-יפו.

כלי נגישות