פילאטיס – מרכז הספורט רמת רחל

, רמת רחל

רמת רחל

צרו קשר עם פילאטיס – מרכז הספורט רמת רחל

על הסטודיו

הסטודיו לפילאטיס נבנה כסטודיו בוטיק ייחודי המציע אימונים בקבוצות קטנות, עד 4 משתתפים בקבוצה. לכל מתאמן מותאמת תכנית אישית, העבודה נעשית באווירה אינטימית ונעימה תוך שמירה על מקצועיות ויחס אישי.  הסטודיו מעוצב בקפידה ומזמין ביותר. המכשירים החדישים בסטודיו מאפשרים את העבודה היעילה והנכונה של השרירים מבלי להפעיל עומס יתר או לחץ מיותר על המפרקים.

הפילאטיס הוא שיטת אימון דינאמי, השואף להביא את המתאמן למיצוי היכולת הגופנית שלו. קצב ההתקדמות הנו אישי ומותאם לצרכיו של כל מתאמן ובהתאם ליכולותיו. במהלך שיעור, המתאמן מתרגל את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה ובכך הוא מחזק את הגוף ומשפר את היציבה. המתאמן לומד להקשיב לגוף ולנוע בתוך גבולות הגוף, לעבוד תוך ריכוז ושליטה בתנועה והתוצאה היא חיזוק וייצוב של הגוף.

אני מזמינה אתכם לחוות שעה של הקשבה לגוף, בעבודה על מרבית קבוצות השרירים, תוך בקרה ושליטה על העומס שמופעל בכל תרגיל.

פעילויות הקשורות בפילאטיס

  • פילאטיס מכשירים
  • פילאטיס מזרן

פעילויות נוספות

  • צ'י קונג
  • יוגה
  • אירובי
  • חדר כושר

צוות המדריכים

נועה יואל- מנהלת את הסטודיו לפילאטיס החדש במרכז הספורט, רמת רחל. מדריכת פילאטיס מזרן ומכשירים, תזונאית ונטורופתית. כמורה לפילאטיס וכמי שמתרגלת ומעריכה את השיטה, אני ממליצה מאד להתנסות בה על מנת להבין באיזה כלי מופלא מדובר. במהלך השנים האחרונות למדתי ועסקתי רבות בגוף האדם מכיוונים שונים, מבפנים ומבחוץ, וגילתי את הקשר שבין מידת החוסן הגופני ויכולת התנועה שלנו לבין האופן בו אנו מתייחסים לגופנו. הגוף הוא הכלי בו אנו מתנהלים ובו שוכנת הנפש ולכן יש לתת לו את הכבוד הראוי: להזין אותו בחומרי גלם טובים, למנוע כניסה של חומרים מזיקים, לטפח ולתחזק את כל מערכת האיברים הבונים אותו ולהימנע מעומסים מיותרים.

כלי נגישות