סטודיו נעים במזא״ה

, תל אביב

תל אביב

צרו קשר עם סטודיו נעים במזא״ה

על הסטודיו

מקום, בית, סטודיו – לאנשים עם נפש וגוף. הסטודיו נפתח במאי 2016 על ידי אלה בן-אהרון, כוריאוגרפית ומורת פילאטיס בכירה. כחלק ממערך סטודיו נעים, הסניף במזא״ה הוא סניף בוטיק השוכן בלב ליבה של תל אביב. התפיסה והחזון הוא לייצר מרחב מכיל ובטוח (פנימי וחיצוני), המאפשר לכל באיו לחקור, להעמיק ולהכיר את עצמם טוב יותר. חדר המכשירים, המאובזר למשעי, מאפשר שיעורי קבוצות עד שישה אנשים ובמקביל שיעורים פרטיים/שיקומיים.

חלל המזרן, בהתאם לסוג השיעורים, מכיל בין 10-16 אנשים. שיעורי הסטודיו מגוונים ומציעים אסכולות משיקות לשיטת הפילאטיס, מתוך רצון להעניק גישה הוליסטית לצרכי הגוף והנפש. בנוסף, קיימת קליניקה מחבקת לטיפולים משלימים. הסטודיו הוא בית לבית הספר להכשרת מורים האמריקאי Pilates Sports Center, המוכר על ידי ארגון ה PMA. מתקיימות אצלינו הכשרות מורי פילאטיס מזרן ומכשירים כמו גם סדנאות והשתלמויות מורים.

פעילויות הקשורות לפילאטיס

  • פילאטיס מכשירים
  • פילאטיס מזרן

פעילויות אחרות הקשורות לפילאטיס

  • פלדנקרייז, שיעורי באר, ערסלים, TRX
  • שיעורי אמהות ותינוקות (מזרן וערסלים), FlyStick, יוגילאטיס, אקרויוגה, מיינדפולנס

צוות המורים

30 מורי הסטודיו מהווים צוות העולה על סך חלקיו. הניסון העשיר, הרקעים השונים, טווחי הגילאים, המקצועיות הבלתי מתפשרת ויחסי אנוש מצויינים – מקנים אוירה מיוחדת ומעצימה.
אלה בן-אהרון מייצרת סביבה הוליסטית ו- dna מקצועי המשלב בין עולמות הטיפול, החינוך, האמנות והמחקר. קיום בית הספר למורים PSC בסטודיו מאפשר תנועה ערה של תלמידים וסטאז׳רים המעלים את רף הסקרנות והעומק.
בין מורי הסטודיו: שמרית זיו, שקד גורפינקל-כהן, נטלי אהרון, בועז נחייסי, שלי אבגי-תבק, מיכל גודפרי, שון מזרחי, יערה ניראל, ליטל קורן, אליה אתקין, טל בורשטיין… ועוד רבים וטובים.

כלי נגישות