סטודיו מרתה פילאטיס – בנימינה

, בנימינה

בנימינה

צרו קשר עם סטודיו מרתה פילאטיס – בנימינה

על הסטודיו

סטודיו מרתה פילאטיס בבנימינה הינו סטודיו מכשירים המציע שיעורי פילאטיס מכשירים איכותיים בקבוצות קטנות, באווירה נעימה עם יחס איש ומקצועי.

השיעורים מתאימים למגוון רחב של אוכלוסיות מגילאי העשרה ועד לגיל השלישי.
המטרות שלנו בסטודיו הן להפוך חלק מאורח החיים הבריא שלכם, תוך שיפור התפקוד של מערכת שריר – שלד ושכלול המכניקה של הגוף.

בנוסף לשיעורים הקבוצתיים ניתן לקבוע סדרת שיעורי פילאטיס מכשירים פרטיים למטרות שיקום וכושר, במחיר סמלי בסטודיו
את השיעורים הפרטיים הללו מעבירות מתמחות מצטיינות המקבלות הדרכה וליווי צמודים ממרתה בתהליך.

בסטודיו מתאימים את תרגילי הפילאטיס למתאמנים לפי צרכים ומטרות ולא להיפך!
כך, הצוות מעניק פתרונות תרגול ממוקד ואפקטיבי למצבים גופניים שונים, לכל לקוח באופן אישי ותוך כדי הבנת הצרכים והמטרות של כל מתאמנת ומתאמן.

השיעורים מתקיימים בכל יום, החל מהשעה 07:30 ועד השעה 22:00 ונמשכים שעה מלאה.

פעילויות הקשורות לפילאטיס

בנוסף לסטודיו , מרכז מרתה פילאטיס הינו מרכז להכשרת מדריכי פילאטיס מזרן ומכשירים בראייה שיקומית בבנימינה. מעל 20 שנה מעבירה מרתה קורס מדריכי פילאטיס ומכשירה מאות רבות של מדריכים, חלקם הגדול נחשבים כיום למדריכים מובילים בארץ בתחום הפילאטיס.
לאורך השנה מתקיימים במקביל מספר קורסי פילאטיס שונים ומגוונים בתחומי הפילאטיס והשיקום.

פעילויות אחרות הקשורות לפילאטיס

  • שיעורי פילאטיס מכשירים בקבוצות ובאופן פרטני לגברים ולנשים בכושר גופני גבוה כמו ספורטאים, אצנים, רוכבי אופניים וגם לאלו שאין להם ניסיון קודם ורוצים לשפר כושר גופני, לצאת מכאב אורתופדי ולהתחבר לגוף.
  • השיעורים מתאימים גם לגיל הזהב, לנוער הסובל מלקויות יציבה, לתלמידות למחול, לנשים בהריון ולאחר לידה, לסובלות מבעיות בקרקעית האגן (דליפת שתן, צניחת רחם).
  • ליווי של תהליכי שיקום אורתופדי מבעיות גב, ברכיים, צוואר, כתף קפואה, החלפות מפרקים, פיברומיאלגיה, אוסטיאופורוזיס וכד'. הסטודיו גם מתמחה בעבודה עם אוכלוסיות של חולים נוירולוגים כמו פרקינסון, טרשת נפוצה וכד'.
  • שיעורי אבחון -שיעור פרטי עם מדריכה מסומכת, בו עורכים תשאול קצר, אבחון תנועה ויציבה, לומדים טכניקה של נשימה וקשר שלה לייצוב קרקעית האגן, עוברים הכרות קצרה עם המכשירים ובסיום בונים תכנית אישית עם המלצות להמשך תרגול בקבוצות או באופן פרטני עם מדריכה מוסמכת או במסגרת אמץ קליינט.

צוות המורים

מדריכות הפילאטיס בסטודיו נמנות על השורה הראשונה של תחום הפילאטיס בישראל. כולן בוגרות מצטיינות של קורסי הפילאטיס של מרתה.
צוות המדריכות ממשיך את דרכה הייחודית של מרתה, המשלבת בין יסודות השיטה ויישומים עדכניים מעולם המחקר והפיזיותרפיה.

 

כלי נגישות