פילאטיס למכוני כושר

פילאטיס למכוני כושר

מאת: balanced body

רוב מכוני הכושר ומרכזי הספורט בישראל מזהים כיום את היתרונות היחודיים ששיטת פילאטיס מקנה למתאמנים בה ואת הביקוש ההולך וגדל מצד הלקוחות. עבור מרכזי ספורט רבים שיעורי פילאטיס מכשירים הפכו לנתח נכבד מהכנסותיהם.

מסיוע ליזמים פרטיים ועד ליווי של רשתות הכושר הגדולות – יש לנו את הכלים לעזור לכם. הניסיון שצברנו בעשרים  שנות פעילות בענף, הקמה וליווי של מאות מכוני פילאטיס בישראל, מקנים לנו את היכולת לסייע לכם להקים מ-א' ועד ת' סטודיו ריווחי שמתאים בדיוק לצרכים שלכם ושל לקוחותיכם.

הוסיפו שיעורי פילאטיס מכשירים לפעילויות שיש לכם

חושבים כבר זמן מה על הוספת פילאטיס לעסק שלכם? זוהי דרך מוכחת להגדיל רווחים ולהביא מנויים חדשים מבלי לפגוע בפעילות השוטפת של המכון.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להוסיף תוכנית פילאטיס מוצלחת:

חדר פילאטיס

הקדישו חדר צדדי ושקט עבור שיעורי הפילאטיס. מומלץ שחדר הפילאטיס יהיה ממוקם רחוק משיעורי ספינינג, שיעורי מדרגה, אירובי או כל חוג רועש אחר. השקט נחוץ כדי ליצור אווירת "גוף-נפש" לתרגול פילאטיס.

אם אין ביכולתכם להקדיש אולם או חדר במיוחד עבור הפילאטיס אולי תשקלו לרכוש ציוד שניתן לקיפול מהיר או שניתן לערום אחד על השני (כדי לערום מיטות פילאטיס אחד על השני יש צורך בשני אנשים. כדי לאחסן את המיטות במאונך, ולפנות בכך את השטח, מספיק אדם אחד).

השתמשו במדריכי פילאטיס מוסמכים

הצלחת התוכנית שלכם תלויה במידה רבה באיכות הצוות המקצועי שתגבשו. אם אתם מעדיפים להכשיר מדריכים מתוך המכון או דווקא לשכור את שירותיהם של מדריכים קיימים – כך או כך, לא תרצו להתפשר על איכות ההדרכה.

חשוב שלמדריכים יהיה ניסיון בהדרכת קבוצות, הבנה יסודית של שיטת פילאטיס והכשרה מתאימה. תרגילי פילאטיס מכילים ניואנסים רבים ורק מדריך מיומן יוכל להתאים את התרגילים לצרכי המשתתפים בשיעור.

עודדו את הצוות המקצועי לצאת לסדנאות פילאטיס וכנסים. ההתפתחות האישית של המדריכים חשובה לאיכות העבודה שלהם בסטודיו. ההפריה שנוצרת במפגשים עם מאמנים אחרים ומורים בתחום מעלה רעיונות חדשים שעשויים לרענן את שיעורי הפילאטיס שלכם, ולהפוך אותם למאתגרים ולמהנים יותר עבור הלקוחות.

אם אתם בעלי עסק ומחפשים מדריכים נשמח לפרסם את מודעתכם בלוח מכוני דרושים פילאטיס. בעלי סטודיו רבים מספרים שהצליחו לגייס באמצעות האתר שלנו מדריכי פילאטיס. הפרסום חינם ושליחת מודעה אורכת כמה שניות.

במידה ואתם שוקלים להכשיר מישהו מבית או שאתם שוקלים לעבור הכשרה בפילאטיס בעצמכם, תוכלו למצא מידע רב בלוח הקורסים להכשרת מדריכי פילאטיס.

שעורי פילאטיס מזרן או פילאטיס מכשירים?

הדרכת שיעורי פילאטיס מזרן יכולה להיות צעד ראשון ומוצלח להקמת עסק משלך. היתרונות בשיעורי מזרן רבים: הם יכולים להיות מאתגרים מאד ואינם מצריכים מרחב גדול או השקעה גדולה של כסף. בנוסף, הם עשויים להיות דרך מועילה לגייס לקוחות חדשים לשיעורים פרטיים או לשיעורי מכשירים. גם במקרה הזה לאיכות ההדרכה ישנה חשיבות גדולה. המדריכים הם אלה שיקבעו במידה רבה אם הלקוחות יהיו מרוצים.

במידה והחלטתם לפתוח סטודיו עם מכשירים, השיקולים שלכם רבים: כמה מכשירים תרצו ומאיזה סוג, שיטת העבודה בסטודיו, גודל השטח שעומד לרשותכם, וכמובן, התקציב. תוכלו להעזר בנו כדי לחשב באיזו מהירות תוכלו להחזיר את ההשקעה.

רבים מלקוחותינו מעדיפים מכשירים עשויים עץ מייפל מלא. רבים רוכשים את האלגרו– מכשיר הפילאטיס הנמכר ביותר בעולם. מכונים שמוגבלים במקום ישקלו לרכוש מכשירים משולבים כדי שיוכלו להעביר שיעורי מכשירים ושיעורי מזרן בו זמנית. מכוני פילאטיס קטנים מתחילים בדרך כלל עם מכשיר רפורמר או שניים ומוסיפים ציוד ככל שהם גדלים. האפשרויות רבות ונשמח לייעץ לפי הצרכים המיוחדים שלכם.

 שעורי מכשירים בקבוצות או פרטיים?

במסגרת המכון הקיים שלכם, שילוב שיעורי פילאטיס מכשירים בקבוצות או בשיעורים פרטיים מושפע ממספר גורמים:

  •  גודל השטח במכון שמוקצה לפילאטיס.
  • כמות המכשירים שברשותכם או שאתם מתכננים לרכוש עבור המכון.
  • החתך הכלכלי של המנויים שלכם – האם הלקוחות מעוניינים להשקיע עבור שיעורי פילאטיס מכשירים בקבוצה או עבור שיעור פרטי על המכשירים.
  • כמה שיעורים אתם מתכננים להציע ללקוחותיכם ביום.

רוב מרכזי הספורט מציעים שיעורי קבוצות ושיעורים פרטיים בנוסף. רוב המנויים משתתפים בשיעורי הקבוצות, אולם יש גם מתאמנים שמוכנים להשקיע יותר עבור שיעור פרטי כאשר תשומת הלב של המדריך מופנית כולה למתאמן.

שיעורי מכשירים קבוצתיים

  •  שיעורי קבוצות מכילים בדרך כלל 4 עד 6 מתאמנים ויכולים להוות מקור הכנסה משמעותי לעסק שלכם.
  • עלות 'שפויה' עשויה להיות אטרקטיבית למתאמן שלא ירשם לשיעור אחד-על-אחד בגלל העלות הגבוהה, ועדיין יקבל הדרכה צמודה במסגרת קבוצה קטנה של מתעמלים.
  • מתעמלים מסויימים מעדיפים להתעמל עם אנשים נוספים בקבוצה.
  • שיעורים בקבוצות קטנות מאפשרים לענות על הצרכים המיוחדים של אוכלוסיות בעלות מכנה משותף. במסגרת זו רצוי לערוך שיעורים מיוחדים פעם או פעמיים בשבוע לנשים בהריון ולאחר לידה כמו גם לגיל הזהב. בנוסף, הפילאטיס ידוע ככלי לשיפור ביצועיהם של ספורטאים מכל התחומים. שיעורים מיוחדים לספורטאים יכול להיות רעיון טוב.
  • למרות שהחזר ההשקעה בשעורי קבוצות מהיר, נדרשת השקעה כספית גבוהה יותר.
  • יש להקדיש מספיק מקום ל 5-6 מכשירים עם מרחב אימון מספק. התייעצו איתנו בעניין הזה.
  • עליכם להקפיד לחדש ולייצר עניין עבור הלקוחות, אחרת הם לא יחדשו את המנוי.

שיעורי מכשירים פרטיים

  • הכנסה גבוהה ביחס להשקעה הקטנה.
  • מצריך פחות ציוד משעורי קבוצות ושטח רצפה קטן.
  • לקוחות מסויימים מעדיפים שיעור פרטי ומכנים לשלם על כך.
  • מתאים מאד ללקוחות בעלי צרכים מיוחדים.
  • שיעורים פרטיים יקרים מידי עבור רוב הלקוחות.
  • פינה שקטה, רגועה ונטולת הפרעות נחוצה מאד להעברת שיעור פילאטיס. לעיתים זוהי משימה קשה לביצוע במרכז ספורט פעיל.

יצרו עניין וגיוון

שיטת פילאטיס היא טכניקה מגווונת ורב תכליתית להפליא. תרגילי הפילאטיס בעלי וריאציות רבות וניתנים להתאמה לאוכלוסיות שונות. בעזרת מדריכים מיומנים תוכלו להתאים את הסטודיו שלכם לטיפוסים רבים של לקוחות ברמות שונות. הקדישו שיעורים אחת לשבוע לפחות לאוכלוסיות מיוחדות כמו לאנשי גיל הזהב – תרגול בשיטת פילאטיס יכול לעשות להם פלאים. או ערכו שעורים מיוחדים לנשים בהריון ולאחר לידה. שיעורים מיוחדים לספורטאים יקתבלו בברכה ובנוסף, שיטת פילאטיס מהווה היום אחד מכלי השיקום והטיפול המתפתחים ביותר בתחום הפיזיותרפיה ותוכלו לשלב גם כיוון זה במסגרת הכשרתכם.

 שיווק

תוכנית שיווק לגיוס מנויים חדשים לשיעורי פילאטיס מכשירים כמו גם מתוך מאגר הלקוחות הקיים חשובה מאד.

כל הצוות שלכם, במיוחד עובדי הקבלה והמדריכים, נדרשים לגלות בקיאות בתוכנית הפילאטיס שלכם. השתמשו ברשימת הקשר הפנימית של הארגון כדי ליידע ולעדכן את כולם לעיתים קרובות בפרטי תוכנית הפילאטיס ובמבצעים הקשורים אליה. ערכו פגישות צוות עם מדריכי הפילאטיס כדי להעלות רעיונות חדשים לקידום ולשיפור התוכנית שלכם. עודדו את הצוות כולו, כולל עובדי הקבלה, להשתתף בשעורי פילאטיס. כך הם יבינו טוב יותר את השיטה ואת יתרונותיה ויציגו אותה טוב יותר מול הלקוחות.

הציעו תוכניות ומבצעים מיוחדים למנויים שלכם. שלחו כתבות מעניינות בנושא פילאטיס למנויים או חלקו חומר הסברתי אחר שיכול לתרום להתעניינות.

מכוני כושר רבים נוהגים לאפשר גם ללקוחות שאינם מנויים קבועים להשתתף בשעורי הפילאטיס מכשירים כדרך להגדיל הכנסות וכדי למשוך לקוחות לפעילויות נוספות שהמכון מציע. פנו לעסקים באזור שלכם ועניינו אותם ביתרונות שיטת הפילאטיס, ערכו מבצעים מיוחדים לארגונים וקבוצות. ערכו שעורי ניסיון והדגמה. הנתונים מראים שרבים מהאנשים שמשתתפים בשיעור נסיון נרשמים לסטודיו.

מכשירי הפילאטיס של Balanced Body


אלגרו רפורמר

לא תמצאו מכשיר פילאטיס שמאפשר גמישות רבה כמו האלגרו רפורמר. הוא ניתן להזזה, עם אפשרות לערום עד חמישה מכשירים זה על זה או להעמידם במאונך. ניתן לשדרוג למכשיר המשלב רפורמר, מזרן וטאוור (וול-יוניט) והכל במכשיר אחד. האלגרו רפורמר מאפשר מגוון עצום של ביצועים במינימום השקעה. הוא בנוי לעבודה אינטנסיבית, עמיד וחזק במיוחד, בעל תכנון אגרונומי ונוח ופשוט להפעלה. האלגרו רפורמר עומד בתו תקן הבטיחות האמריקאי ונושא בתו התקן CE של האיחוד הארופאי. 10 שנות אחריות.

ספורט רפורמר

הספורט רפורמר הוא החזק והיציב ביותר בקטגוריה. תוכנן ועוצב במיוחד לשימוש במכוני כושר ובמרכזי ספורט. הספורט רפורמר קל במשקל, זול מאד וקל לאחסון. זהו גרסה פשוטה יותר של מיטת האלגרו הקלאסית ומאפשר לכם למקסם הכנסות מול הוצאות. ניתן להזזה, עם אפשרות לערום עד חמישה מכשירים או להעמידם במאונך. 5 שנות אחריות.

סטודיו רפורמר

הסטודיו רפורמר הוא מכשיר הדגל שלנו. מכשיר הפילאטיס המתקדם ביותר שקיים בשוק, פרי פיתוח וניסיון של עשרות שנים בתכנון ובניית מכשירי פילאטיס. הסטודיו רפורמר של Balanced Bodyy מהווה את המדד שעל-פיו נמדדים כיום מכשירי פילאטיס בעולם כולו ומהווה מושא לחיקוי. המכשיר בנוי ממסגרת עץ מייפל מוצק, ומרשים בנוכחותו. הוא עתיד לפתוח בפניכם מגוון אפשרויות אימון אדירות. אחריות לכל החיים.

כסא EXO

שלבו שיעורי אירובי מאתגרים בנוסף לרפרטואר הקלאסי לשיעורי קבוצות או כאימון אישי אחד-על-אחד. כסא EXO מציע אימון יחודי ומהנה לגוף כולו ולכל הרמות. קל במשקל, חזק ועמיד, עם אפשרות לערום זה על זה, חסכוניים במקום, זולים ומאפשרים החזר השקעה מהיר.