הרחבת סטודיו לפילאטיס

הרחבת סטודיו לפילאטיס

מאת: balanced body

חושבים על שינויים בסטודיו?


עבור בעלי סטודיו רבים הגידול בתנועת הלקוחות מאפשר להרחיב את הסטודיו ולהכניס מכשירי פילאטיס חדשים. עבור אחרים הכנסת מכשירים ואביזרים חדשים לסטודיו הוא עניין של תחזוקה שוטפת שמטרתה ליצור גיוון ועניין חדשים עבור הלקוחות הקיימים. העובדה היא ששיעורים מעניינים גורמים ללקוחות לחזור אלינו שוב ושוב (ולהביא איתם את החברים שלהם בדרך-כלל). לפעמים, כדי לערוך שינויים והרחבה של הסטודיו אנחנו זקוקים לחשיבה יצירתית, בעיקר כששטח הסטודיו מוגבל.

כאן תמצאו מקבץ רעיונות שיעזרו לכם להרחיב את הסטודיו בעזרת ציוד ואביזרים חדשים. המטרה תמיד היא אחת- לשמור על שיעורי הפילאטיס שלכם מעניינים ומהנים בלי קשר לגודל הסטודיו.

אביזרים נלווים


ציוד פילאטיס ואביזרים נלווים הם דרך פשוטה וזולה להוסיף גיוון לשעורים שאתם מעבירים. בעזרת האביזרים תוכלו ליצור וריאציות לתרגילים שהלקוחות כבר מכירים או להציג אפשרויות חדשות לגמרי. בדקו איזה ציוד פילאטיס ואביזרים נלווים יכולים להשתלב עם עבודתכם.

מכשירי פילאטיס


מחשבה על מכשירי פילאטיס חדשים ושילוב של מכשיר חדש בסטודיו יכול בהחלט להוסיף מימד מרענן לסטודיו שלך. אם יש לכם מגבלה של מקום יתכן ומיטה נוספת לא תתאים. בכל מקרה של ספק אתם מוזמנים לפנות אלינו ובעזרת תוכנת מחשב יחודית נוכל לספק לכם תשובה מדוייקת לגבי אפשרויות של מיקומים וסידור הציוד בסטודיו.

אם אין באפשרותכם להתרחב לרוחב – הרחיבו לגובה! אם ברשותכם מיטות אלגרו רפורמר אולי תשקלו הוספת טאוור לרפורמר שלכם וליהנות מנוחות השימוש שמציע מכשיר משולב. אפשרות זאת לא דורשת שטח נוסף.

במידה וברשותכם סטודיו פעיל ואתם רוצים להוסיף גם שיעורי מכשירים מבלי לאבד את השטח להעברת חוגים וקבוצות מזרן – במקרה כזה האלגרו רפורמר או האלגרו 2 רפורמר החדש הוא המכשיר שלכם. תוכלו להוסיף מזרן למיטה ולהפוך אותה למשטח לתרגול פילאטיס מזרן או לחלופין להעמיד את האלגרו אנכית ולפנות מקום לפעילויות אחרות. אפשר לערום עד חמש מיטות אלגרו אחת על השניה או לפנות אותן בקלות בעזרת גלגלים שנועדו לכך.

עוד שני מכשירים שנפוצים מאד אצל מכוני פילאטיס המוגבלים במקום הם הוול-יוניט והספרינג-בורד. יחודם הוא בכך שהם מחוברים לקיר (הוול-יוניט מחובר גם לרצפה) ואינם תופסים משטח הסטודיו. תוכלו להוסיף מספר ספרינג-בורד'ס לאורך הקיר ולהציע שיעורי מכשירים מבלי שהדבר גוזל משטח הסטודיו.

רעננו את הכשרתכם כמורים


לא פחות חשוב מהצמיחה של העסק ומהוספת ציוד חדש לסטודיו הוא התפתחותכם האישית בתור מורים לפילאטיס. ישראל נחשבת למרכז פילאטיס חשוב בעולם בזכות ריבוי מורים מעולים ויצירתיים במיוחד המציעים מגוון גדול של תוכניות המשך והעשרה למדריכי פילאטיס. התפתחות הסטודיו שבבעלותכם מושפעת מאד מההכשרה שרכשתם ולכן יש להפנות זמן גם לסדנאות העשרה, קורסי המשך וכנסים שיעזרו לכם להישאר מעודכנים ולאסוף רעיונות חדשים.

אם אתם מעבירים סדנאות למורים לפילאטיס או שאתם מחפשים קורס מעניין להשתלם בו, מומלץ לעדכן ולהתעדכן בלוח סדנאות פילאטיס וכנסים »

כלי נגישות