Balance body

תרגילי פשיטת גו לשחיינים

פילאטיס מזרן לשחיינים- תרגילי פשיטת גו עם כדור אובר-בול

מאת: Balanced body

בסרטון זה מספר תרגילי פשיטה בבית החזה, אלמנט חשוב בתנועת השחייה ובאופן כללי לבריאות עמוד השדרה ושמירה על יציבה נכונה.

טום מק'קוק נעזר בכדור אובר-בול לתמיכה בחלק הגוף העליון ומתן משוב לתנועתיות עמוד השדרה הטורקלי בשכיבה על הבטן על מזרן פילאטיס.התרגילים מדגישים חיזוק וגמישות של חלק הגוף העליון תוך שמירה על תנועה זורמת והרמונית ללא מתח בגב התחתון.

לתכנים נוספים

הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו את כל המידע אודות כנסים, סדנאות, ארועים, חדשות בעולם הפילאטיס ואת המבצעים הכי חמים
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden