Balance body

תרגילים לאיזון שריר הירך האחורית

איזון שריר הירך האחורית- hamstring strengthening בעזרת קליניקל רפורמר

מאת: Balanced body

בסרטון זה סדרת תרגילים שמטרתם לעזור באיזון שרירי ההמסטרינג כחלק מתוכנית שיקום ברך אצל המטופל.

חיזוק כללי של שרירי ההמסטרינג חשוב מאוד לצורך תנועה נכונה של כפיפת הברך ורוטציה של הטיביה, אך לינדי שמה את הדגש גם על השאלה- האם מחזקים רק את החלק חיצוני או הפנימי?

בעזרת שימוש בבר האינפיניטי של הקליניקל רפורמר ניתן לבצע תרגילים לחיזוק ואיזון שריר הירך האחורית.

לתכנים נוספים

הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו את כל המידע אודות כנסים, סדנאות, ארועים, חדשות בעולם הפילאטיס ואת המבצעים הכי חמים
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden