Balance body

שיפור טווח התנועה בצוואר בתרגילי רוטציות

שיפור טווח התנועה בצוואר בישיבה על מיטת הרפורמר

מאת: Balanced body

תרגילים שתוכננו במיוחד לשיפור יכולת סיבובית נוחה ללא כאב. התרגילים מבוצעים בישיבה על דיסק מסתובב בקצת מיטת הרפורמר וכוללים תנועות רוטציות דינמיות.

סרטון זה מהווה סרטון המשך בסדרת סרטונים שיקומיים- אליזבת מתארת כיצד אותה תנועה מסייעת גם לאחר ניתוח החלפת ברך, עם ובלי התנגדות הקפיצים, על מנת לשפר את טווח כיפוף ופשיטת הברך.

לתכנים נוספים

הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו את כל המידע אודות כנסים, סדנאות, ארועים, חדשות בעולם הפילאטיס ואת המבצעים הכי חמים
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden