Balance body

מודיפיקציות לתרגילי נשיאת משקל על שורש כף היד

מודיפיקציות לתרגילי נשיאת משקל-Quadruped על רפורמר וקאדילק

מאת: Balanced body

תנוחות ותרגילים קלאסיים בשיטת הפילאטיס כוללים נשיאת משקל על שורש כף היד, כמו מנחי עמידת שש או מנח הפוש- אפ. סרטון זה מדגים כיצד לעבוד עם לקוחות שיש להם כאבים בפרק כף היד ומציג מודיפיקציות שונות לתנוחות המערבות נשיאת משקל על הידיים, לדוגמה- איסוף נכון של השכמות והבטן והעברת המשקל של הזרועות בעזרת  חצאי גליל פילאטיס או משולש יוגה.

במידת הצורך ניתן למקם את האמות על קופסה או על כדור הפיזיו. ניתן למצוא מודיפיקציות גם בזמן תרגול על מיטת הרפורמר, במיוחד בקליניקל רפורמר שמאפשר להזיז את בר האינפיניטי ולמקם את האמות לתמיכה בתרגילים שונים.

לתכנים נוספים

הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו את כל המידע אודות כנסים, סדנאות, ארועים, חדשות בעולם הפילאטיס ואת המבצעים הכי חמים
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden