Balance body

איזון השריר הארבע ראשי בשיקומי ברך

איזון השריר הארבע ראשי- Single leg, Footwork, Leg press

מאת: Balanced body

הסבר על חשיבות איזון שריר הארבע ראשי בהקשר של תהליכי שיקום מפציעות ברך. בעזרת תרגילי הרגליים על מיטת הרפורמר אפשר לאבחן ולטפל במצבים שונים של השריר המשפיעים על הברך.

לינדי מסבירה על חשיבות ההערכה ויזואלית מכיוונים שונים וניסיון איתור הפרעות בגיוס ארבעת השרירים של קדמת הירך. ניתן להיעזר באביזרים כמו כדור אובר-בול מנופח בחלקו או גומיית אימון Thera band קשורה כדי לשמור על תחושת החיבור השרירי.

לתכנים נוספים

הצטרפו לרשימת התפוצה
וקבלו את כל המידע אודות כנסים, סדנאות, ארועים, חדשות בעולם הפילאטיס ואת המבצעים הכי חמים
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden